Monday, September 28, 2015

Pengenalan : Teratak Songket

Koleksi tanjak siap

Hai semua. Bagi yang follow blog ini semasa kami masih aktif menjual dan menyewakan baju pengantin dulu, maaf kami ucapkan kerana banyak perubahan yang berlaku antaranya pertukaran nama blog yang membuatkan blog ini 'hilang' buat sementara waktu.

Untuk makluman,kami masih lagi aktif berniaga tapi sekarang kami hanya fokus pada :

- Set Tanjak / Tengkolok (tempahan dan produk siap)
- Sampin Songket
- Aksesori pelengkap pengantin lelaki seperti keris, brooch songkok/tanjak.

Selepas hampir 6 tahun berniaga online dalam bidang perkahwinan banyak suka duka dan cabaran yang kami alami yang membawa kepada satu wake up call kepada kami, yang akhirnya membuatkan kami memutuskan untuk fokus kepada produk-produk tersebut sahaja.

Kami namakan perniagaan kami sebagai Teratak Songket memandangkan Teratak bermaksud rumah/pondok , sesuailah dengan perniagaan kami yang hanya dijalankan dari rumah sebagai perniagaan keluarga. Dan Songket pula kerana kami buat masa ini hanya fokus pada produk dari material songket.

InshaaAllah jika berkesempatan saya akan muat naik juga gambar2 produk kami di sini. Tetapi anda juga boleh terus ke laman-laman yang disenaraikan di bawah untuk melihat terus update2 produk kami yang hampir setiap hari dimuat naik ke laman Instagram dan facebook.

Blog : http://hannahbridal.blogspot.com
Instagram (aktif setiap hari) : Terataksongket
Facebook (dilink dari Instagram) : http://facebook.com/hannahbridal

Whatsapp kami : 0129589864 (en Husain)

Terima kasih.



Posted via Blogaway


1 comment: